Μετάβαση στο περιεχόμενο Μετάβαση στο υποσέλιδο

Πολιτική Προτεραιότητας Τεχνικής Υποστήριξης

Αγαπητοί μας πελάτες με συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης,

Ευχαριστούμε που εμπιστευθήκατε την εταιρία μας για την τεχνική υποστήριξη των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια σημαντική πολιτική που έχουμε θεσπίσει προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία σας μαζί μας.

Σύμφωνα με την πολιτική μας, οι πελάτες με ενεργό συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης έχουν προτεραιότητα κατά την εξυπηρέτηση των αιτημάτων τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι ανάγκες σας θα λαμβάνονται υπόψη με προτεραιότητα, διευκολύνοντάς σας να λάβετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη από την ομάδα μας.

Επιδιώκουμε να εξασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης μας θα λαμβάνει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Με την πολιτική προτεραιότητας για τους πελάτες με συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι ανάγκες σας θα επιλύονται άμεσα και άριστα.
l.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και να απαντήσουμε σε όλες σας τις απορίες.

Εάν χρειαστείτε τεχνική υποστήριξη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω 210778435 ή info@liakos.gr και θα εξυπηρετηθείτε προτεραιοποιημένα.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξή σας. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη μας συνεργασία και να σας εξυπηρετήσουμε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Με εκτίμηση,
Liakos Team

Εγγραφείτε για τις ενημερώσεις

elEL